Sunday, June 29, 2008

Hari Keluarga Sentul Patah

Sentul Patah - Sambutan Hari Keluarga Kampung Sentul Patah 2008 yang julung-julung kali diadakan disini,mendapat sambutan yang cukup hangat dan menggalakkan.program berlangsung selama 2 hari(20 dan 21 Jun 2008),di padang Bola Kg Sentul Patah.

Malah,program yang diadakan hasil daripada inisiatif pemuda pas kampung ini juga dilihat berjaya mengumpul dan melibatkan penduduk daripada pelbagai peringkat usia untuk turut serta menjayakan program dan memeriahkan program berkenaan.

Antara acara yang diadakan ialah kejohanan "mini euro 2008" (portugal menang)..,acara mewarna u kanak2,motorsikal lambat,basikal lambat,lari dalam guni,tarik upih,tarik tali,boling kelapa,memasukkan benang dalam lubang jarum,siek pucuk(main special,kat tempat lain x dok),tendang bola gol kecil,cari gula2 dalam tepung dan memasak..(best)...

Paling istimewanya majlis penutup dan penyampain hadiah telah disempurnakan oleh tetamu jemputan yakni Ustaz Abu Bakar Salleh (Ketua Dewan Pemuda PAS(DPP) Kawasan Marang dan Ustaz Muhammad Najmuddin Rani (Ketua DPP Dun Rhu Rendang) serta AJK Cawangan PAS Cawangan Sentul Patah.

Harapan kami sebagai pemuda.moga program ini dapat diadakan lagi di masa hadapan seterusnya dijadikan sebagai acara tahunan.insyaAllah.

Terimakasih kami ucapkan kepada semua ajk-ajk program,pemuda khususnya,muslimat,muslimin,adik2,kakak2,abang2,saudara2 kita dipihak lawan dalam politik yang telah sama2 berganding bahu menjayakan program ini..

1 comments:

syada said...

assalamualaikum...
bangge ambe ngan set2 setol patoh...
berjaye gok wat ari kuage..
rasenyer belah taun doh xdop program kat pdg depan umah ambe ni...
walopun x join sbb ngah prktikal..
TAHNIAH tuk semua!!!!